Jak sensownie uczyć online w szkole średniej .

Wiemy, w jak trudnej sytuacji znaleźli się Państwo po wprowadzeniu okresu kwarantanny. Zewsząd piętrzą się naciski, żeby teraz, już, natychmiast „zacząć uczyć online”. Domagają się tego rodzice i dyrektorzy szkół. Tyle że, za tą presją nie idzie realne, konkretne wsparcie. W tej sytuacji, jak zwykle, mogą Państwo liczyć na ekspertów wydawnictwa Macmillan, którzy przygotowali dla Państwa serię wideo-poradników „Jak UCZYĆ online”.

Nieprzypadkowo wyraz „UCZYĆ” w tytule jest napisany wielkimi literami. Nie chodzi przecież o to, żeby jedynie coś uczniom wysłać (np. zestaw handoutów, linków, czy nazwę aplikacji), lecz raczej o to, aby sami Państwo wiedzieli, jak z tego czy innego zasobu lub narzędzia on-line sensownie skorzystać, żeby:
  • rozwijać różnorodne umiejętności językowe i komunikacyjne;
  • autentycznie zaangażować uczniów do sensownej aktywności poznawczej;
  • zbudować z uczniami relację na odległość, pokazać, że nam na nich zależy i że ich wspieramy w sytuacji, która jest dla nas wszystkich bezprecedensowa.
W tym odcinku naszego wideo-przewodnika Łukasz Olesiak podpowiada, jak sensownie uczyć online w szkole średniej i radzi, w jaki sposób odnaleźć się w nowej rzeczywistości pracy zdalnej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Internetowe interesujące portale dla nauczycieli

Jak się uczyć, żeby się nauczyć?

Z uczniem w świat wartości – jak modelować postawy i motywować do nauki